Jaki program do komunikacji i zarządzania wiedzą w firmie wybrać? Coraz więcej firm staje przed tym pytaniem i właśnie jemu chcę poświęcić ten odcinek podcastu „Na zdrowie organizacji”.
Środowisko biznesowe się cyfryzuje, a dotychczasowe rozwiązania przestają wystarczać. Na szczęście z pomocą przychodzą platformy do komunikacji w organizacji, które stale rozwijają swoje funkcjonalności. Jednak skąd wiedzieć, jakie narzędzie wybrać? W wyborze może pomóc ranking programów do zarządzania wiedzą i komunikacją w firmie, którzy przygotowałem. Zapraszam do podcastu.
Sprawdź inne odcinki o zarządzaniu wiedzą w organizacji:
Jak aktualizować wiedzę w firmie? ft. Janusz Pietruszyński – NZO 71.
Zarządzanie wiedzą w firmie – techniki i narzędzia – NZO 20.
Checklisty w rozwoju firmy i zarządzaniu wiedzą – NZO 19.
Więcej wiedzy znajdziesz tutaj:
Recenzja i opis HCM Deck – aplikacja do zarządzania wiedzą i HR w firmie
Recenzja i opis Emplo, systemu do zarządzania wiedzą w firmie
Recenzja i opis tomHRM aplikacji do zarządzania wiedzą w organizacji
Recenzja i opis Firmao, oprogramowania do zarządzania firmą
Recenzja i opis Bitrix24 – narzędzia online do zarządzania firmą
Recenzja i opis funkcjonalności Google Workspace
Recenzja i opis funkcji Microsoft 365



