Branża HORECA

Wyzwania w branży HORECA

 

    • trudności z utrzymaniem wysokiej jakości obsługi gości, spowodowane brakiem wyznaczonych wysokich standardów

    • duża rotacja pracowników, która negatywnie wpływa na budowanie biznesu

    • zwiększająca się konkurencja, przy jednocześnie zwięszającej się świadomości gości

    • trudność w powielaniu jakości obsługi i sposobu funkcjonowania w sieci punktów sprzedaży

    • zbyt szeroki zakres obowiązków kadry menadżerskiej

    • brak odpowiednich szkoleń, związanych z prowadzeniem biznesu i rozwijaniem umiejętności liderskich

    • brak długofalowej strategii biznesowej

    • sprawna komunikacja i rozwiązywanie sytuacji konfliktowych w miejscu pracy

    • brak rzeczywistego spojrzenia na hotel/restauracje/kawiarnię z punktu widzenia klienta

    • brak autentyczności i zaangażowania w  relację z klientem i umiejętność radzenia sobie w sytuacji zgłaszania sugestii lub „zażalenia”

Polecane artykuły dla branży HORECA:

Wdrażanie standardów obsługi klienta w branży gastronomicznej

Wyzwania rozwojowe w branży gastronomicznej w Polsce

Case study: rozwój kultury organizacyjnej i zarządzania strategicznego na przykładzie hotelu

 

Nasze rozwiązania dla branży HORECA

 

    • pomoc w określeniu długofalowych celów biznesowych,

    • coaching menadżerski i zespołów,

    • wsparcie w wdrożeniu procedur związanych z szkoleniem personelu,

    • szkolenia z zakresu prowadzenia biznesu i rozwijania umiejętności liderskich wśród kadry menadżerskiej,

    • wsparcie w wdrożeniu i doskonaleniu procedur związanych z wysoką jakością  obsługi klienta,

    • wsparcie w wdrożeniu procedur związanych z szkoleniem personelu,

    • zwiekszanie aktywności sprzedażowej,

    • usprawnienie komunikacji wewnetrznej (współpraca miedzy salą, a kuchnią),

    • badanie jakości obsługi gości – tajemniczy klient,

    • pomoc w organizacji kuchni i uławienie przestrzegania procedur HACCP, GMP, GHP,

    • doskonalenie umiejętności radzenia sobie z trudnymi sytuacjami z klientem,

W celu zapoznania się z naszą ofertą, zapraszamy Państwa do kontaktu telefonicznego lub klikając na poniższy formularz zgłoszeniowy:

lub

Sprawdź nasze referencje

 

Najnowsze:

Szkolenie: Budowanie relacji z Pokoleniem Z w pracy

Czytaj więcej

Szkolenie Telemarketing w sprzedaży i obsłudze klienta

Czytaj więcej

Zdalne rozmowy handlowe z klientami nie tylko w czasie kryzysu

Czytaj więcej

Szkolenie: Zarządzanie kryzysowe dla managerów

Czytaj więcej

Szkolenie: Efektywny system pracy zdalnej i home office

Czytaj więcej

Szkolenie: Zdalne zarządzanie zespołem rozproszonym

Czytaj więcej